ulotka

Zanurzmy się w broszurę, jak pisać?!

Ulotkę możemy rozbić na część graficzną i treść, które się bezbłędnie uzupełniają. Relewantną zasadą projektowania ulotki, jest zaczęcie projektowania od spisania treści. Nigdy nie startuj od sporządzania projektu graficznego, stanowi to wyjątkowo popularny grzech który niezmiernie wpływa na skuteczność sprzedażową broszury oraz także innych form marketingowych.
Jeśli zastanawiasz się dlaczego tak jest, to dowolny aspekt graficzny ulotki musi być przygotowany do treści bynajmniej nie na odwrót, dzięki temu unikniesz w wyjątkowo wielu wypadkach tworzenia całego projektu od podstaw oraz dowolny jej motyw będzie idealnie do niej dopasowany pod względem wizualnym a przede wszystkim dopuści sytuowanie tekstu taką metodą, aby czytelnik zaintrygował się naszą ofertą.

Mnogość osób ewentualnie korporacji parających się przygotowywaniem agitek, nie zna generalnych zasad marketingu co potem bardzo wpływa na sprzedaż, projektując agitki piękne jednak z zasady niedostatecznie efektywne, dowolny aspekt potrafi wpłynąć na to czy skutki jej rozdawania będą wystarczająco zadowalające, przykładem potrafi być już usadowienie tekstu na takiej ulotce.

Jak możemy tworzyć?

Z całą pewnością spotkałeś w swym życiu niejedną agitkę reklamową. Ale czy zagłębiałeś się kiedyś w to, w jaki sposób została stworzona bądź jak jest zrobiona?

Do tego czasu nie zawracałeś sobie tym umysłu, w obecnej chwili możesz szukać w swoim miejscu zamieszkania broszur. Jeżeli planowałeś czerpać spośród nich przykład to tego własnoręcznie nie doradzam. Mnogość spośród nich nie trzyma się elementarnych zasad, jakie Ci tutaj pokażę.

Pierwsza strona ma skłonić klienta do wczytania się w szczegóły Twojej oferty.
Powinna ona zawierać wyraziste wyrażenia, które go zainteresują, nie zapominaj o zgrabnym nagłówku, musi być  powierzchowny ale niezwykle zwięźle opisać co pragniesz odbiorcy zaoferować. Pamiętaj, że ulotka nie powinna być przepełniona tekstem oraz bezspornie musi być po pierwsze uderzająca tak samo jak taśma z nadrukiem – zamów w Protape!

Gdy podchodzisz do pisania oferty, którą ulokujesz na ulotce, wykorzystuj takie sformułowania żeby mówić do konsumenta bezpośrednio, bynajmniej nie upraszczaj zawartości broszury do wszystkich ludzi na planecie. Zademonstruj własną ofertę w taki sposób, aby odbiorca czuł że odnosisz się do niego. Nie stosuj zdań do których należy “Nakłaniamy do skorzystania z naszej oferty”, “Piękni Państwo”, “Świetni klienci”, wymień to na:

„Skontaktuj się już dziś, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.”
“Przyjedź do nas już teraz i znajdź to czego poprzez cały czas poszukiwałeś.”
“Przetestuj produkt na żywo”