W jaki sposób zareklamować własny warsztat samochodowy w Internecie?

    Jeżeli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej prowadzisz na co dzień warsztat, musisz postarać się o możliwie jak największą ilość klientów. Przecież utrzymanie biznesu w Polsce nie należy do tanich, a więc należy dużo zarabiać. Dobra, ale koniec na dzisiaj z typowymi komunałami, przejdźmy do meritum…

    Świetna metoda promocji naprawy aut to z pewnością obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu to coś fantastycznego. Będziemy mieli możliwość promować się niemalże za free. Jeżeli będziemy umieszczali ciekawe posty, do tego będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania ludzi, zapewne będziemy znani wśród kierowców. Oprócz tego ci ludzie, którzy do tej pory wcale nie korzystali z wykonywanych przez nas usług naprawczych, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają w tym momencie do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Być może nawet partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Pewnie oczywiste, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka stron na całym świecie, także oczywiście w naszej części Europy. AdWords sprawia, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez tych ludzi, którzy przynajmniej teoretycznie poszukują solidnego mechanika. Oczywiście za każde kliknięcie musimy zapłacić. Musimy zatem zadbać o możliwie jak najwyższe konwersje!

    Jeśli rozchodzi się o wyszukiwarki, z całą pewnością pozycjonowanie także jest godne zainteresowania. Wiadoma sytuacja, że wejścia z wyszukiwarek są bezpłatne. Definitywnie nic nie płacimy. Jednak musimy pamiętać o tym, że usługa pozycjonowania – dobra usługa, nie może być tania.

Autor artykułu: Protape