Jak można promować w Sieci firmę produkującą okna?

W zasadzie producenci okien nie powinni zakładać, iż promowanie ich wyrobów wielce się wyróżnia. Chodzi o to, że promowanie okien w sumie nie różni się od promowania obuwia, hostelu, wypożyczalni samochodów czy usług transportowych.

Jeżeli chodzi o reklamowanie okien, bez najmniejszego cienia wątpliwości szalenie ważne jest to, czy najzwyczajniej nasi klienci są zadowolonymi użytkownikami okien. Jeśli opinie są korzystne, warto założyć konta w przeróżnych społecznościówkach. Zwłaszcza profil na Facebooku to strzał w dziesiątkę. Jeżeli w dobrym stylu zdołamy ogarnąć social media, zapewne będziemy mieli sporo polubień na Facebooku, wiele interakcji z ludźmi. Taka reklama jest czymś naturalnym, ludzie to generalnie lubią.

Generalnie należy bardzo się postarać, aby opinie na temat naszych okien były w Internecie bardzo pozytywne. Powinno być ich jak najwięcej. Z tego powodu zainteresowanie się buzz marketingiem z całą pewnością ma sens. Chociaż z kupowanymi opiniami to trzeba uważać, bo z pewnością nie chcielibyśmy problemów z wizerunkiem.

Pozycjonowanie także ma sens. Jeśli dorobiliśmy się własnej witryny internetowej, co teraz nie jest żadnym wyczynem, musimy też postarać się, aby ludzie po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej haseł związanych z właśnie oknami (na przykład: okna bolesławiec – KMZ), czyli z branżą, w której działamy, zobaczyli na wysokich miejscach informacje na temat naszej firmy.

Jeżeli chodzi o okna, piekielnie ważna jest jakość. Czyli w większości przypadków sama reklama nie może dać wystarczających efektów. Rozchodzi się o to, że Polacy najpierw chcieliby rozejrzeć się za oknami, lecz potem tak czy siak będą upewniali się czy istotnie standard wykonania jest OK.