ulotka promocyjna

Co pisać na ulotce?

Najistotniejszy aspekt zawartości ulotki to nagłówek, jeżeli zakładasz że warto umiejscowić w nim tylko logo swojej firmy i jej nazwę, to niestety mylisz się. Nagłówek musi skłonić teoretycznego czytelnika do zagłębienia się w resztę twojej broszury, jeśli będzie nieodpowiednio zbudowany może spowodować zredukowanie skuteczności Twojej broszury marketingowej, w najczarniejszych casusach potrafi doprowadzić do jej całkowitego zlekceważenia poprzez prawie 96% konsumentów.

Odpowiedzią czemu sam logotyp i nazwa firmy w nagłówku to bardzo kiepski koncept, zastanów się czy w czasie rozdawania agitki jesteś na tyle znaczący by sobie na to pozwolić.

Bezpretensjonalnie ułożone tytuły mają za zadanie same dostarczenie treści oferty, np. „Fryzjer Olowisko”, chociaż uważam że po przeczytaniu fragmentu tego artykułu zastanawiasz się nad jego sporną efektywnością.

Napisać doskonały tytuł to czynność prawdopodobnie najcięższa, aby go dobrze napisać powinno nawiązać do potrzeb konsumentów spośród danej dziedziny, masz możliwość wykorzystać nagłówek, który zainteresuje wszystkich Twoich kontrahentów do wgłębienia się w ofertę.

Jeżeli zastanawiasz się jak skomponować dobry tytuł, to jestem pewien, że ty najlepiej rozumiesz swoją branżę, nabyłeś już wiedzę jaka pozwoliła Ci dowiedzieć się, czego oczekują Twoi odbiorcy, możesz rozpisać sobie kilka owych potrzeb, porozmawiać ze znajomymi i spytać się które zdanie nie pozwoliłoby im na porzucenie broszury.

Miej na uwadze również że niekoniecznie musisz rzucać się na głęboką wodę, jeżeli nie jesteś przekonany że ten nagłówek będzie godny masz możliwość wrócić do normalnego, możesz wciąż nadrobić zwykły nagłówek pozostałą interesującą konsumentów zawartością, wówczas i tak odróżnisz się spośród wielu agitek marketingowych.

Przygotowywanie atrakcyjnych aż do bardzo efektywnych nagłówków to skutek długotrwałych obserwacji rzeszy copywriterów i ludzi którzy zajmują się reklamą. Do tej pory wertując mnóstwo ulotek, bynajmniej nie zaobserwałem by ktokolwiek robił to w sposób choćby odpowiedni.

Dlatego jeżeli utrzymujesz że zajmujesz się sprzedażą jedynych produktów, może masz do sprzedania usługi ciekawsze aniżeli konkurnecyjne firmy, prawdopodobnie również niższe stawki bądź cokolwiek innego to jakiekolwiek korzyści które wynikają z Twojej przewagi opublikuj na broszurze. Prawdopodobnie niekoniecznie w wykapany sposób jak opublikowany w tym artykule. Czy zastosujesz te taktyki w praktyce przy opracowywaniu broszury to zapytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.